Jan 19, 2021

Bygg dina e-postlistor med Skrapp

Vad är Skrapp?

Skrapp är ett Google Chrome-tillägg och webbapp som hjälper dig att bygga prospektlistor från dina Linkedin-sökningar. Med Skrapp kan du på några sekunder samla in potentiella kunders e-postadresser och spara dem i listor, för att sedan göra riktade marknadsföringsinsatser.

Hur fungerar Skrapp?

Chrome-tillägget integreras med Linkedin.

Chrome-tillägget integreras med ditt Linkedin-användargränssnitt. När du har installerat tillägget kommer du märka att nya knappar har lagts till på dina Linkedin-sidor.

"Hitta e-post"-knappen. Gör att du kan samla in en e-postadress från en profilsida och spara profilinformationen i en Skrapp-lista.

“Exportera resultat”-knappen. Gör att du automatiskt kan samla in alla e-postadresser på profiler som du får på söksidorna efter en sökning och spara den förutom profilinformation i nedladdningsbara Excel- och CSV-kalkylark eller Skrapp-listor.

Samla dina listor i Skrapp Dashboard för export till Excel

Skrapp Dashboard

Varför ska du använda Skrapp?

Om du använder LinkedIn för att hitta nya prospekt är Skrapp ett enkelt, effektivt och billigt sätt att samla in e-postadresser för att skapa listor. Listor som du sedan kan använda för att bearbeta dina prospekt med marknadsföringsinsatser.

Hur mycket kostar Skrapp?

Skrapp har flera nivåer av prissättning baserat på volymen av e-postadresser du samlar in från LinkedIn.
Det är gratis att använda Skrapp för 150 e-postadresser per månad.

1.000 e-postadresser per månad, 39 USD / mån.
5.000 e-postadresser per månad, 79 USD/ mån.
20.000 e-postadresser per månad, 159 USD / mån

Läs mer på Skrapp.io

Jun 14, 2021
Smyglansering av teknikföretaget Mivo

Nu ökar vi takten för Mivos marknadsföring och förbereder oss för kundbearbetning och nyförsäljning under hösten.

May 31, 2021
Nytt samarbete med Andara Group

Andara Group erbjuder rekryterings- och bemanningstjänster inom främst ekonomi, kontor och administration.

May 17, 2021
Bygg B2B-varumärke med innehållsmarknadsföring

För att nå framgång med B2B-innehållsmarknadsföring behövs för kunden ett användbart och informativt innehåll.